چهار تن از افراد شبکه طراح حملات انتحاری در فراه دستگیر شدند
 
فراه داټ کام
خبری، فرهنگی، اجتماعی، معلوماتی و...


چهار تن از افراد شبکه طراح حملات انتحاری در فراه دستگیر شدند

خبرنگار همایون ذهین                         

فراه(پژواک، اول حمل91) : چهار فرد مسلح همراه با دو واسکت انتحاری و مقداری سلاح و مهمات که برای مختل کردن امنیت  شهر فراه در اول و دوم نوروز طراحی و آماده شده بودند توسط موظفین ریاست امنیت ملی ولایت فراه دستگیر گردیدند.

یک منبع ریاست امنیت ملی ولایت فراه که نخواست نامش گرفته شود به آژانس خبری پژواک گفت که چهارتن از عاملین اصلی شبکه طراحی کنندانجام حملات انتحاری در روز های اول و دوم نوروز در شهر فراه میکردند، مطابق راپور قبلی  استخباراتی این اداره از خانه هایشان در محلات  دشت قلعه ارباب و قریه ریگی شهر فراه دستگیر شدند.

موصوف افزود که از افراد متذکره 2 واسکت آماده شده انتحارگری، 3 میل کلاشینکوف، 1 میل راکت، 15 فیر میرمی راکت، 25 بم دستی و مقداری مواد منفجره نیز بدست آمده که شبکه متذکره با استفاده از این مواد قصد حملات وسیع تخریبی را در روز های نورو ز انجام داشتند.

منبع علاوه کرد که افراد متذکره فعلاً تحت تحقیق ارگانهای مربوطه قرار دارد تا از طریق اینها سایر افراد باند شان نیز دستگیر شوند.

نقیب الله فراهی سخنگوی والی فراه به آژانس خبری پژواک گفت که افراد متذکره مربوط یک شبکه وسیع طراح کننده حملات انتحاری بوده و شام دیروز قبل از رسیدن به هدف شان توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند.

فراهی افزود که نیروهای امنیتی اینولایت مصمم به تأمین امنیت مراسم تجلیل از سال 1391 در شهرفراه میباشد.   

این در حالیست که چند روز پیش از آغاز سال نو؛ مرکز مشترک نیروهای امنیتی (بخش هماهنگی) اینولایت وعده سپرده بودند که آنها با گزمه های وسیع سیار و ثابت، نمیگذارند امنیت شهر فراه در روزهای آغازین سال 1391 مختل گردد.


نظرات شما عزیزان:

شعیب
ساعت16:32---2 فروردين 1391
امیدوارم که درین ایام خوشی، هیچ فراهی وهیچ فراهی شاهد غم وناخوشی نباشد.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب